PROGRAME INFORMATICE

Program pentru scrierea diplomelor de absolvire a clasei a VIII-a.

100 lei inclusiv TVA o licență nouă.

50 lei inclusiv TVA pentru cei care au deja licență.

download kit.

download update.

 

AUTO ITP Software

(aplicație utilizată și în sistemul de alertare expirare garanții)

În vederea înlesnirii comunicării rapide și automatizate prin intermediul mesajelor SMS, dorim a vă prezentam AUTO ITP Software – o soluție simplă, la un preț avantajos.
Interfața web foarte ușor de folosit, asigură toate facilitățile necesare pentru administrarea și lansarea de pe calculatorul propriu, telefon sau tabletă a mesajelor de informare a expirării INSPECȚIEI TEHNICE PERIODICE prin SMS.

 Abonament lunar de 50 lei inclusiv TVA.

Sistemul permite înregistrarea datei de început a ITP-ului împreună cu numărul de înmatriculare auto și a numărului de telefon pe care se primește avertizarea. Această platformă a fost construită pentru a folosi la maxim avantajele oferite de comunicarea prin SMS.
S-a avut în vedere atât flexibilitatea soluției, cât și posibilitatea de a personaliza această platformă în funcție de nevoile clientului.
Față de alte soluții existente pe piață, această platformă poate fi apelată din orice browser de internet, fie cu ajutorul computerului a telefonului sau a tabletei.

Pentru detalii sau comenzi accesați pagina CONTACT.

 

SMS-go!

Pentru comunicării rapide și automatizate prin intermediul SMS-urilor, dorim a vă prezenta SMS-go! Software – o soluție simplă, la un preț avantajos.
Interfața web foarte ușor de folosit, asigură toate facilitățile necesare pentru administrarea și lansarea de pe calculatorul propriu, telefon sau tabletă a mesajelor de informare sau prin SMS.
Sistemul permite transmiterea unui volum mare de mesaje SMS si personalizarea numelui expeditorului care apare pe telefoanele destinatarilor.
Această platformă a fost construită pentru a folosi la maxim avantajele oferite de comunicarea prin SMS.

Abonament lunar de 50 lei inclusiv TVA.

S-a avut în vedere atât flexibilitatea soluție, cât și posibilitatea de a personaliza această platformă în funcție de nevoile clientului.
Față de alte soluții existente pe piață, această platformă poate fi apelată din orice browser de internet, fie cu ajutorul computerului a telefonului sau a tabletei.

 

Pentru detalii sau comenzi accesați pagina CONTACT.

 

Online documents collecting – software

Pentru colectarea în timp real (online) a datelor din teritoriu (județ) de la structurile subordonate administrativ, și a prelucrării lor rapide și într-un mod standardizat, prin intermediul bazelor de date, dorim a vă prezenta pachetul de servicii informatice „Online Documents Collecting” – Aplicație software dedicată facilitării serviciilor de colectare a datelor în spațiul virtual al internetului.

Aplicația este utilizată pentru:

  1. Lansarea de lucrări specifice fiecărui departament, direcție sau serviciu din cadrul Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița către stucurile din teritoriu;
  2. Lansarea unei lucrări se face prin adăugarea în baza de date a unei denumiri specifice, a unor explicații edificatoare pe care fiecare stucatură le vizualizează și va completa tabelul pe care dumneavoastră îl construiți, cu posibilitatea de a particulariza câmpurile pentru tip text, numeric, cnp, cont bancar, dată calendaristică sau de tip listă din care se vor alege răspunsuri predefinite.
  3. După ce lucrarea a fost creată de către departamentul respectiv (departamente care vor avea câte un user și o parolă de acces online specifică) și a fost publicată în mediul virtual, unitățile care urmează să completeze datele pot fi alertate prin SMS;
  4. Centralizarea datelor se face în mod automat, pentru ca apoi să se poată exporta lucrarea respectivă într-un fișier de tip Excel pentru a fi integrată mai ușor în diversele rapoarte de tip OFFICE pe care departamentul beneficiar al datelor le emite.
  5. Aplicația stochează aceste date pentru a putea fi folosite după o anumită perioadă de timp în diverse studii statistice folositoare în deciziile manageriale;
  • Pentru a putea controla corectitudinea colectării datelor, aplicația permite blocarea introducerii de date după trecerea unui anumit termen limită;
  • Pentru a se facilita circulația datelor mai rapid între compartimentele instituției există posibilitatea ca utilizatorii la nivel central sa poată vedea și exporta fără a putea interveni în consistența datelor, toate lucrările emise de celelalte compartimente.(la specificațiile beneficiarului această posibilitate poate fi suprimată);
  • Unitățile subordonate administrativ au posibilitatea și obligația de a instala această aplicație la punctul lor de lucru după ce în prealabil s-au asigurat că există o conexiune stabilă la mediul virtual INTERNET, pentru a se putea trimite în timp real datele cerute de instituția superioară. Tot ca și obligație persoana desemnată cu operarea în această aplicație trebuie sa actualizeze ori de cate ori este nevoie datele de contact pentru a se putea comunica corect prin SMS.

Servicii oferite prin achiziția aplicației:

  1. instalare de tip server;
  2. configurarea datelor inițiale ale aplicației;
  3. configurarea software de firewall pentru accesul aplicației în rețeaua INTERNET;
  4. crearea de conturi utilizator în aplicație și definire a drepturilor de acces;
  5. instruirea utilizatorului admin pentru valorificarea aplicației;
  6. instalare actualizări și corecții software;
  7. întreținere conturi utilizatori aplicație prin: introducere de noi utilizatori, , eliminare utilizatori, modificări drepturi de acces, parole, etc
  8. întreținere bază de date: salvări periodice, actualizări de structură, verificare consistentă date și depanare;
  9. îndepărtarea erorilor apărute;
  10. actualizare listări și rapoarte conform specificațiilor beneficiarului.

    Abonament lunar de 250 lei inclusiv TVA.

Pentru detalii sau comenzi accesați pagina CONTACT.

 

Biblioteca online

Gestiunea cărților din inventarul bibliotecii, permite, stocarea în baza de date a următorului set minimal de date referitor la articolele din gestiune : număr de inventar, titlu,autor, editura, locul apariției, anul apariției, domeniul lucrării ( in sistem se va crea un catalog de domenii ), limba in care este scrisa cartea, pretul de achizitie, domeniu, numarul procesului de receptie cu care a intrat in gestiune, data intrarii in gestiune, proveninenta.
Deasemenea acest modul ofera posibilitatea introducerii de mentiuni cu ocazia inventarieriilor periodice sau neperiodice si generarea de situatii privind aceste actiuni.

Abonament lunar de 50 lei inclusiv TVA.

Servicii oferite prin aplicatia:

  1. instalare de tip server;
  2. configurare date inițiale ale aplicatei;
  3. definirea modelelor de documente ce vor fi listate din aplicație la cererea beneficiarului;
  4. configurare software firewall pentru accesul aplicației in rețea;
  5. creare conturi utilizatori in aplicație si definire drepturi de acces;
  6. instruire utilizatori pentru valorificarea aplicației;
  7. instalare actualizări si corecții software;
  8. întreținere conturi utilizatori aplicație prin: introducere noi utilizatori, grupuri de utilizatori, eliminare utilizatori, modificări drepturi de acces, parole, etc
  9. întreținere baza de date: salvări periodice, actualizări structura, verificare consistenta date si depanare;
  10. îndepărtarea erorilor apărute;
  11. actualizarea cu modificări legislative;
  12. actualizare listări și rapoarte conform specificațiilor beneficiarului.

Pentru detalii sau comenzi accesați pagina CONTACT.