
Aplicația -Sindicat ONLINE- face parte din pachetul DIVERSIA care are ca obiectiv optimizarea managementului din învățământul romănesc.
Mai precis acestă aplicație rezolvă în modul cel mai rapid, adică în timp real, facilitate asigurată de mediul online al internetului, administrarea sigură (folosind un canal https) a membrilor de sindicat din învățământ.
Pe scurt avem o evidentă detaliată a membrilor de sindicat cu datele personale și de contact telefonic sau email pe unitățile unde activează, posibilitatea de a transmite către ei in mod securizat parolele individuale de acces în vederea completării de sondaje create la nivel central și centralizarea automată a acestora, posibilitatea de înformare automată a membrilor prin email și sms ori de căte ori este nevoie, precul și exportul datelor în diverse formate compatibile cu aplicatiile cele mai uzuale.
În continuare vă prezentăm câteva print scrieen-uri ale aplicației cu explicați de rigoare.
Aplicația este construită pe mai multe module.
- Modulul de nivel județean
- Modulul la nivelul unității de învățământ
- Modulul de completare a sondajelor
Modului de nivel județean este conceput pentru a fi accesat de liderul sau de persoanele din administrația sindicatului la nivelul județului.

Aceata este pagina de acces prin user și parolă. De fapt similar accesul în toate celelalte module se face doar printr-o pagină similară. Nu se pate avea acces în oricare din modulele aplicațiai decăt completând un user și o parolă.

Ca o particularitate a acestei aplicații este acel semn + cu o săgeată în jos din capătul fiecărui rând.
Dacă există acest semn înseamnă că acea înregistrare (acel rând) are legături cu alte inregistrări din alte tabele.

După accesarea lui (el se transformă in minus – ) și se vor afișa tabelele care au legătură cu acea înregistrare. Un tabel sau mai multe, așezate în taburi de explorare așa cum se vede în imaginea de mai sus.

Așa cum se observă taburile din imagine reprezintă tabelele cu unformații despre unitățile de învățământ (Unitati PJ), utilizatorii (Users) care au dreptul de a actualiza datele membrilor de sindicat, fiecare în dreptul instituției școlare repartizate, precum și două taburi denumite (Token) unde se regăsesc informatiile despre sondajele trimise in teritoriu de către liderul sau reprezentantul instituției de coordonare la nivel județean. Această operațiune va fi descrisă în cele ce urmează.

Pentru tabul (Date anuale) după selectare se vor afișa anii scolari în care s-a lucrat cu acestă aplicație.
După accesarea semnului + din capătul fiecărei înregistrări corespunzătoare anului școlar dorit a fi selectat, vor fi afișate alte trei taburi (trei tabele de fapt) cu informațiile din acel an școlar referitoare la verificarea și blocarea încadrării membrilor de sindicat în unitățile de învățământ pentru anul respectiv, precum și informările de tip email trimise catre toti membri.

Pentru a putea deschide un token către membri de sindicat, trebuie să creeăm sondajele respective. Un exemplu de sondaj este cel din imagine.

La meniul (Sondaje) avem un submeniu care comntine (Categorii sondaje) pentru o mai bună gestiune a lor și incă doua submeniuri (Sondaje deschise) unde se construiesc acestea până a le face publice, deoarece după publicare ele nu mai pot fi modificate și submeniul (Sondaje publicate) unde putem vedea ce sondaje am construit în timp și le putem folosi ori de căte ori avem nevoie.
După ce avem sondajul construit putem lansa un token așa cum se vede în imaginea de mai jos.

În urma acestei acțiuni membri de sindicat vor primi pe email o informare de completare a acestui sondaj, așa cum se vede în imaginea de mai jos.

În acest email avem toate informațiile pentru a putea accesa modulul de completare a sondajelor.
Accesând meniul încadrare regăsim informații detaliate depre modul de încadrare a membrilor de sindicat repartizați pe unitățile de învățământ.

O alta facilitate este posibilitatea de a trimite simultan mesaje sms catre toți membri de sindicat. Formularul din imagine se regasește la meniul (SMS Bulk).

În modulul destinat liderului unității respective se actualizează datele personale ale membrilor de sindicat din unitatea respectivă precum și modul lor de încadrare.


Tot în acest modul liderul sindical din unitatea respectivă completează și actualizează dacă este nevoie datele de identificare a unității de învățământ.

Actualizarea datelor personale ale membrilor de sindicat se face accesând meniul (Diverse) unde găsim formularul din imaginea de mai jos.

În modulul de completare a sondajelor avem două meniuri, (Sondaj) și (Completare) conform imaginii de mai jos.

Completarea sondajelor se face accesănd meniul (Completare).

Dacă apăsăm pictograma + de la inceputul răndului cu denumirea coloanelor de lângă cuvântul acțiuni se va deschide tor formularul supus completării.

Dacă ne vom poziționa cu mous-ul in celula denumită alegere o să apară o pictogramă ce reprezintă un creion, adică putem edita așa cum se vede in figura de mai sus.