Prima dată vă verificați profilul de pe platformă.
Apoi creați cursurile pe care le veți regăsiri în cursurile mele.
De exemplu, matematica clasa a 8, fizica clasa a xii, limba romana clasa a ix , iar în cadrul lor încărcați în documente lecții în format pdf, precum:
forța de frecare, numitorul comun, substantivul și verbul, marin preda… etc pe care le faceți vizibile sau nu.
Stabiliți proprietățile la setările cursului, mai ales accesul la curs.
E de preferat să îl arătați doar grupurilor (adică clasele) unde îl predați.
Acest lucru îl faceți la acces curs.
Grupurile înseamnă clasa. de exemplu (clasa a XI 2019 liceul Ion Creanga , sau clasa a VII 2019 școala Lilieci etc)
Apoi la pictograma utilizatori adăugați elevii pe care îi identificați după email.
Elevii se înregistrează singuri pe platformă apăsând sign up pe pagina de logare .
Creați apoi grupurile adică clasele.
Editați grupul respectiv cu proprietăți și membri.
Adăugați la membri grupului elevii pe care ia-ți asociat dumneavoastră la acest curs.
Adică din toți elevii pe care îi aveți acum îi puneți pe clase.
Repet grupurile înseamnă clase, nu altceva.
Apoi la documente încercați fișiere pdf cu lecții, alte documente, ce considerați pentru acest curs.
În dropbox veți găsi referatele încărcate de elevi,
În linkuri puneți diverse adrese de pe internet unde considerați că elevii pot vedea un film de pe Youtube, etc.
Puteți alcătui foarte ușor mai multe tipuri de chestionare, exerciții sau sondaje pe care le faceți vizibile la o anumit data și ora pentru un anumit grup adică clasa. Setarile la PARAMETRI AVANSATI
Pentru a mai putea folosi acest exercițiu și alta data îl puteți duplica și apoi dacă dori puteți schimba ușor ordinea răspunsurilor.
ELEVII VOR FI ANUNȚAȚI SA SE ÎNREGISTREZE PE PAGINA DE ACCES PE PLATFORMA APĂSÂND PE Sign UP, SI COMPLETEAZA FORMULARUL.
Stimați profesori, nu în ideea de a vă influența alcătuirea cursurilor vin cu exemplu de lucru.
Creez un curs care se numește „fizica clasa a 11” și acolo introduc toate materialele necesare pentru lectură in documente. Apoi înregistrez la utilizatori toți elevi de clasa a 11 din toate unitățile de învățământ în care predau. Apoi creez grupurile de lucru, cum ar fi „clasa 11 a liceul x anul 2019″, ” clasa 11 b colegiul y 2019″. In aceste grupuri adaug membri. Exercițiile create se pot activa spre un grup in funcție de cum dorim, când și cât timp vrea profesorul. Exercițiile se pot duplica dacă vrem să schimbăm ordinea răspunsurilor etc.
Atât la înregistrarea utilizatorilor din curs cat și la adăugarea membrilor grupurilor identificarea lor se face cu ajutorul emailului care e unic pentru fiecare elev.
Succes.